Jak skorzystać z Biletu do Przyszłości?

Jak dokonać rejestracji w sklepie?

  • Kliknij w przycisk “Twoje konto”, a następnie wybierz opcję “Załóż konto”.
  • Podaj swoje dane i kliknij “Zarejestruj” na dole strony.
  • Sprawdź teraz swoją skrzynkę e-mail, aby potwierdzić założenie konta, kliknij w link aktywacyjny.
  • Teraz możesz już się zalogować.

Jak aktywować “Bilet do Przyszłości”?

  • Wypełnij formularz znajdujący się po prawej stronie ekranu i kliknij “Dołączam do programu”.
  • Na podany numer telefonu otrzymasz SMS z kodem weryfikacyjnym, wpisz go w puste pole i zatwierdź.
  • Po chwili otrzymasz SMS z kodem rabatowym. Wpisz kod z wiadomości SMS i kliknij przycisk “Potwierdzam”.
  • Gratulacje! Właśnie dołączyłeś do programu. Na start otrzymujesz 5000 pkt.

Jak złożyć zamówienie?

W katalogu znajdziesz produkty partnerów na które możesz wykorzystać kartę rabatową “Bilet do Przyszłości”.

  • Wybierz interesujący Cię produkt. 
  • Kliknij w niego by zobaczyć więcej szczegółów.

Tu znajdziesz opis produktu, sprawdzisz jego dostępność, a także zobaczysz 3 ceny - brutto, netto oraz cenę netto po rabacie z “Biletem do Przyszłości”. 

  • Jeśli chcesz dokonać zakupu kliknij “Dodaj do koszyka”.

Teraz możesz kontynuować zakupy lub zobaczyć swój koszyk.

  • By dokonać zakupu wybierz “Przejdź do zamówienia”.
  • Wybierz sposób dostawy.

Upewnij się, że wszystkie wprowadzone przez Ciebie dane są prawidłowe. Na tym etapie możesz jeszcze dokonać zmiany sposobu dostawy, danych adresowych i danych do faktury.

  • Dokończ zakup klikając na “Wyślij zamówienie” lub jeśli posiadasz kod rabatowy upoważniający do zniżki na zakupy, wybierz „Zapłać punktami”.
  • W zamówieniu pojawi się informacja jaką ilość punktów możesz maksymalnie wykorzystać. Na tym etapie sam możesz zdecydować, ile punktów chcesz wykorzystać na dany produkt. 1 pkt = 1 zł. By potwierdzić kliknij “Zapłać punktami”.
  • W podsumowaniu zamówienia zobaczysz cenę po rabacie. Wyślij swoje zamówienie.
  • Jeżeli wybrałeś opcję „Wyślij zamówienie” zostaniesz przekierowany do panelu Przelewy24 w celu sfinalizowania transakcji. 
  • Dziękujemy za złożenie zamówienia!

Jak sprawdzić saldo punktów?

  • Kliknij w opcję “Moje konto” znajdujące się górnym menu, po prawej stronie.
  • Z menu rozwijalnego wybierz “Programy partnerskie”.
  • Teraz możesz sprawdzić swoje aktywne Programy partnerskie, a także Saldo konta - zdobyte i wykorzystane punkty.