Jak skorzystać z Biletu do Przyszłości?
Jak dokonać rejestracji w sklepie?
- Kliknij w przycisk “Twoje konto”, a następnie wybierz opcję “Załóż konto”.

- Podaj swoje dane i kliknij “Zarejestruj” na dole strony.
- Sprawdź teraz swoją skrzynkę e-mail, aby potwierdzić założenie konta, kliknij w link aktywacyjny.
- Teraz możesz już się zalogować.
Jak aktywować “Bilet do Przyszłości”?
- By skorzystać z "Biletu do Przyszłości" musisz dołączyć do programu. Z górnego menu wybierz "Aktywuj Bilet do Przyszłości”.

- Wypełnij formularz znajdujący się po prawej stronie ekranu i kliknij “Dołączam do programu”.

- Na podany numer telefonu otrzymasz SMS z kodem weryfikacyjnym, wpisz go w puste pole i zatwierdź.
- Po chwili otrzymasz SMS z kodem rabatowym. Wpisz kod z wiadomości SMS i kliknij przycisk “Potwierdzam”.
- Gratulacje! Właśnie dołączyłeś do programu. Na start otrzymujesz 5000 pkt.

Jak złożyć zamówienie?
W katalogu znajdziesz produkty partnerów na które możesz wykorzystać kartę rabatową “Bilet do Przyszłości”.
- Wybierz interesujący Cię produkt.

- Kliknij w niego by zobaczyć więcej szczegółów.
Tu znajdziesz opis produktu, sprawdzisz jego dostępność, a także zobaczysz 3 ceny - brutto, netto oraz cenę netto po rabacie z “Biletem do Przyszłości”.

- Jeśli chcesz dokonać zakupu kliknij “Dodaj do koszyka”.

Teraz możesz kontynuować zakupy lub zobaczyć swój koszyk.
- By dokonać zakupu wybierz “Przejdź do zamówienia”.
- Wybierz sposób dostawy.
Upewnij się, że wszystkie wprowadzone przez Ciebie dane są prawidłowe. Na tym etapie możesz jeszcze dokonać zmiany sposobu dostawy, danych adresowych i danych do faktury.

- Dokończ zakup klikając na “Wyślij zamówienie” lub jeśli posiadasz kod rabatowy upoważniający do zniżki na zakupy, wybierz „Zapłać punktami”.

- W zamówieniu pojawi się informacja jaką ilość punktów możesz maksymalnie wykorzystać. Na tym etapie sam możesz zdecydować, ile punktów chcesz wykorzystać na dany produkt. 1 pkt = 1 zł. By potwierdzić kliknij “Zapłać punktami”.

- W podsumowaniu zamówienia zobaczysz cenę po rabacie. Wyślij swoje zamówienie.

- Jeżeli wybrałeś opcję „Wyślij zamówienie” zostaniesz przekierowany do panelu Przelewy24 w celu sfinalizowania transakcji.
- Dziękujemy za złożenie zamówienia!
Jak sprawdzić saldo punktów?
- Kliknij w opcję “Moje konto” znajdujące się górnym menu, po prawej stronie.

- Z menu rozwijalnego wybierz “Programy partnerskie”.
- Teraz możesz sprawdzić swoje aktywne Programy partnerskie, a także Saldo konta - zdobyte i wykorzystane punkty.
