Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Zważywszy że na Columbus Store sprzedajemy produkty różnych partnerów, przed wysłaniem produktu należy skontaktować się mailowo z działem obsługi [email protected] w celu potwierdzenia adresu wysyłki.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, należy:
1. Skontaktować mailowo z działem obsługi klienta [email protected] w celu potwierdzenia adresu wysyłki.
2. Wypełnić potrzebne oświadczenie i wysłać go na adres podany przez BOK wraz ze zwracanym produktem/produktami.
3. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.